Aerobiczna 6 weidera – na czym polega? czy warto? efekty

Płaski, mocny brzuch z wyraźnie zarysowanymi mięśniami to marzenie wielu zarówno mężczyzn, jak i kobiet. W tym przypadku osiągnięcie sukcesu wymaga, dokładnej i regularnej pracy. Podstawą jest dobry plan treningowy i zdrowa, racjonalna dieta. Jakie zatem ćwiczenia, będą najlepsze na wyrzeźbienie brzucha? Pewnie wielu z Was już słyszało o aerobicznej 6 wejdera! W końcu to jeden z najpopularniejszy planów treningowych, którego twórcą jest jeden z pionierów kulturystyki – Joe Waider! To właśnie ten plan treningowy, dziś bierzemy pod lupę, by odpowiedzieć na pytania: na czym polega aerobiczna 6 wejdera? czy warto się w nią angażować? no i co, najważniejsze jakich efektów można się spodziewać.

Aerobiczna 6 weidera – na czym polega?

To niezbyt skomplikowany plan treningu, uwzględniający zaledwie 6 ćwiczeń, wykonywanych w określonej liczbie powtórzeń, przez 6 tygodni. Każde ćwiczenie angażuje poszczególne partię mięśni brzucha, które ma za zadanie wzmocni, aż staną się wyraźnie widoczne. Plan zakłada stopniowe podnoszenie poprzeczki poprzez zwiększaną ilość serii i powtórzeń. Walka o doskonały brzuch, zaczyna się od 1 serii po 6 powtórzeń, a kończy 3 seriami po 24 powtórzenia, co oznacza, że wówczas wykonywanych jest, aż 432 brzuszki!  Absolutną podstawą aerobicznej 6 wejdera jest dokładność i regularność! Treningi należy wykonywać przez 42 dni, bez żadnej przerwy. 

Aerobiczna 6 weidera – czy warto?

Wiesz już, że plan treningu aerobicznej 6 wejdera, jest dość wymagający. Mimo, iż składa się z zaledwie 6 rodzajów ćwiczeń, z każdym tygodniem, za sprawą zwiększanej ilości serii i powtórzeń, staje się trudniejszy, mięśnie są na tyle zaangażowane do pracy, że niemal „palą” podczas, wysiłku. Niemniej jednak wielu udowodniło, że jest niezwykle skuteczny, dlatego warto stawiać właśnie na ten rodzaj treningu. Istotne, jednak dla własnego bezpieczeństwa, by zapoznać się z dokładną techniką wykonywania, każdego z ćwiczeń! 

Aerobiczna 6 weidera – efekty: 

Oczekując efektów od aerobicznej 6 wejdera, musisz wiedzieć, że nie jest ona treningiem spalającym tkankę tłuszczową. Skupia się w całości na rzeźbie – głównie wzmacnia mięśnie proste brzucha. Dzięki powtarzalności kilku ćwiczeń, których poprzeczka jest cyklicznie zwiększana, prowadzi do odsłonięcia mięśni. Ten efekt, jednak będzie najszybszy i najbardziej wyraźny u osób, które nie zmagają z tzw. oponką. Wówczas, jeśli ćwiczenia będą wykonywane regularnie, zgodnie z harmonogramem, a co najważniejsze bardzo dokładnie, już po pierwszym tygodniu brzuch stanie się znacznie twardszy, a z każdym kolejnym, coraz mocniej zarysowany. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here